سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن
سرخط خبرها

وعده جدید برای عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس

  • کد خبر: ۶۲۴۵۲
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
وعده جدید برای عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس
آخرین باری که خبر واگذاری سرخابی‌ها در بازار سرمایه به طور جدی مطرح شد، زمستان سال گذشته بود. اکنون اما وزیر ورزش و جوانان توپ واگذاری این دو تیم دولتی به بخش خصوصی را در زمین سازمان خصوصی سازی انداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر ورزش و جوانان امروز گفته که مراحل خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس طی شده و ادامه کار در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است.

 

طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته است: این دو مجموعه ورزشی در ۴٫۵ سال گذشته بدون حتی یک ریال اعتبار دولتی، با اتخاذ تصمیمات درست و فعالیت کارگزاران خبره توانستند به خوبی جذب سرمایه کرده و بخش عمده بدهی‌های خود را پرداخت کنند. مراحل خصوصی‌سازی سرخابی‌ها از طرف وزارت ورزش و جوانان به اتمام رسیده است و حالا سازمان خصوصی‌سازی باید مراحل پایانی را انجام دهد. امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم، فرایند رسمی خصوصی‌سازی آغاز شود.

 

با اظهارات امروز وزیر ورزش و جوانان به نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست امسال عرضه اولیه استقلال و پرسپولیس انجام شود. این برای چندمین بار است که این وعده داده می‌شود. قبلا قرار بود زمستان پارسال این اقدام انجام شود.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->